Nya vagnen

Idag så köpte vi en ny vagn när vi fick ett bra erbjudande så tyckte vi att vi slåt till, alltså den är helt ny aldrig kört bara upp packat från kartongen.





Tanke på att vi nu ska flytta så kommer den ta mindre plats för vi måste förvara vagnen inne i lägenheten för finns inge barnvagns utrymme och källarförådet är i ett annat hus.

hade faktiskt lagt ut vår Emmaljunga twin nitro på blocket om nån ville byta så var det en som hörde av sig i lördags om att dom ville byta osv så jag hade ju ställt in mig på det men sen idag när dom ringde så hade dom ångrat sig, suck tänkte jag då men sen så hittade jag denna så då tyckte vi att vi slår till när vi fick så bra erbjudande.

Så nu ska jag bara få vår fina Emmaljunga Twin nitro 2011 såld, nån som är intresserad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0