Helgen

Helgen har varit helt okej...

Fredags så fick pojkarna vara hemma från dagis för Leon hade hostat så mkt på natten, Mille fick föllja med mig ner på stan då jag skulle möta mamma där och fixa lite saker.
Mille handlade en verktygsväska med massa verktyg för pengar han fick av mormor i present då han fyllde.
Hittade faktiskt en klänning till Bella som hon ska ha på bröllopet så nu är barnens kläder klara, bara skor kvar att hitta till dom.
Sen så åkte dom stora till sin pappa, pappa helg för dom.
Jag och älsklingen och små grabbarna hade en mysig fredags kväll.

Lördag så tog vi först en promenad till stan för att köpa byxor till vår lilla bebis som växer så det knakar hehe, och efter det så tog vi bussen upp till svärmor/farmor en stund, kul för pojkarna och träffa farmor och hon vart så glad av att träffa barnbarnen.
Satt vi fika där och hon myste med pojkarna, Leon va så gullig när pappa gick ner till garaget till farfar så gick Leon runt och ropa efter pappa hela tiden hihi pappagris som han är vår lilla groda.
Vi tog en promenad hem ist för ta bussen går ju fortare liksom annars får man hålla på byta.

söndag/idag så har jag rensat lite granna här hemma och FAKTISKT packat lite hihi och sen fick jag ståbrädan såld oxå =)
Längtar så tills vi flyttar ska bli så skönt komma närmare dagis och sen slippa häxan surtant!
Nu har älsklingen cycklat iväg till jobbet känns så tomt här hemma nu när han varit så lång ledig, saknar han redan <3
Hur ska jag kunna sova inatt, det är så jobbigt och ensam utan honom hemma :( men får ju träffa han imorn bitti <3

Nä nu ska jag ta sätta mig på soffan och snart börja BB så det måste man se, sen blir det sova efter det.






Natti natti!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0