Fredag....

Nu är det helg/fredag igen och denna helg har jag barnen förutom Isabelle som är hos mummu denna helg.
Killarna har varit hemma från dagis idag,orkade inte gå dit med dom så dom fick vara lediga.

Älskling sov en stund när han kom hem efter jobbet sen åkte vi och hämta Isabelle i skolan för fick ett samtal från läraren och det va inte skoj samtal så då villejag hämta henne ist för hon skulle åka hem själv, sen gick ner på stan och mötte mamma som skulle ha Isabelle denna helg och sen knata jag och mina pojkar iväg efter vi lämnat av henne.

Gick till Clas ohlson och köpte våffeljärn så imorn ska vi ha "våffeldagen" ist för idag :P
efter det så gick vi till Ming Palace och köpte lunch och tog med hem, Mille älskade verkligen kina mat^^
fast han e duktig på äta det mesta.

Hade först planer på att träna idag men det blev inget,ångrar faktiskt lite^^
Längtar tills på måndag då det är ZUMBA, älskar verkligen zumba det är så kuuuuuuuul:)




Lite tomt här hemma utan min prinsessa,min enda prinsessa <3 har ju bara prinsar dom resten^^
Nu åkte älsklingen iväg och stor handla så vi klarar oss en månad igen, vi har ju en stooooor frys så ryms massor:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0