fjärde dagen....




 Är  inne på 4e dagen utan kolhydrater och det funkar JÄTTE bra, lite trött och grinig o så men det går nog över hehe...enda svåra kan vara att jag måste klocka för att komma ihåg att äta var tredje timme men det funkar :)
Så ni mina vänner får stå ut med det!!!
Har inte ens sug efter socker och det skönt.

Detta har jag ätit idag:

* Frukost: äggröra på 2 ägg, 4 skivor bacon, halv papprika och ett glas vatten.
* Mellanmål: En frukt och vatten och kaffe
*Lunh: kycklingsallad och vatten
*Mellanmål: En frukt och vatten
*Middag: Grillad kycklingfile, sallad och vatten


ÄR SÅ PEPPAD SÅ JAG SKA LYCKAS MED DETTA!!!









Kommentarer
Postat av: Jessie

Heja dig!!! Du är superduktig tycker jag!



Så synd att jag inte kan hänga på. Tror inte bebis blir så glad då hehe.



Kramar

2011-07-03 @ 20:15:33
URL: http://www.bluedragone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0