Trodde inte det var möjligt.....

Igår när jag kom hem efter jag hämtat grababrna på dagis så låg det ett brev från hyresvärden. Och när jag öppna det så såg att det va ett klago brev att mina grannar har klagat att mina barn skriker... trodde fan inte att det va möjligt att man kunde klaga om barn?!

Va så jävla arg att jag hade god lust gå ner till sur FITTAN och fråga vad hon har för problem men kanske va lika bra för veta fan vad hon hade fått höra...



Så jag tog och ringde till henne som hade skickat brevet och förklarade att min son som inte ens är 2 år att han sover jätte dåligt skriker på nätterna och är väldigt trotsig skriker så fort han inte får som han vill, jag kan ju liksom inte tejpa hans mun va fan tror dom.
Men hon förstog sa hon (hon hade ju egna barn så) men att dom stora "måste" jag få att förstå att man inte kan hålla på tjafsa dag in,dag ut tyckte hon.

Jojo det är ju lätt när dom inte lyssnar så inte konstigt att man blir förbannad och skriker till dom ibland.
Det va bra att jag ringde tyckte hon så hon vet vad problemet är så hon kan förklara nästa gång nån ringer in, och så sa hon att får man upprepade klagomål så kan man bli tvungen att flytta.

TRODDE FAN INTE SÅNT VA MÖJLIGT ATT MAN KUNDE KLAGA PÅ BARN SOM SKRIKER OCH KANSKE TILL OCH MED BLI VRÄKT OGA DET?!

Kommentarer
Postat av: Marie

Fattar inte hur det kan vara möjligt faktiskt..

Tänk om barnet har kolik då? Vad ska man göra då? Bosätta sig på landet?

Nä, jag tycker inte att man ska kunna bli vräkt på grund av barnskrik. Bor man som äldre i ett barnområde så får man helt enkelt stå ut..

Stå på dig!!!

Kram

2011-01-28 @ 16:18:05
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0