Så mkt som stämmer..........

Helgen har varit helt underbar...

Fredags så hade jag och älsklingen myskväll med film och god mat från Ming Palace efter dom stora åkte till sin pappa,,,
Och i lördags så åkte vi till ikea vi brudar, köpte en hel del grejer där men skulle kunnat handla ännu mer om man haft pengar till allt, finns så mkt där jag vill ha =)
Idag söndag så fick jag sovmorgon, äslkling va så snäll och klev upp med pojkarna imorse så jag fick sova till 11 det tackar jag min underbara älskling för.
Sen på eftermiddag åkte vi o kolla på en hund som älaskling hittat på blocket, visst hunden va jätte fin och snäll och tycker om barn bla...
men känner att tiden för en hund finns inte nu när man har så många barn så man knappt ibland räcker till det så måste prioritera barnen i första hand och vårt bröllop så slänga ut massa pengar på en hund nu NEJ!!!
Sen så måste jag bara skriva den här texten... ♥♥♥♥Att förlåta betyder inte att du accepterar det någon gjort mot dig. Att förlåta är att frigöra dig själv från negativ anknytning. Släpp taget om det som varit och se framåt.. Livet har mycket fint att ge och man ska ta vara på varje sekund ♥♥


pratade med en "gammal" vän idag som det har varit mkt med så kändes bra o prata med henne faktiskt och den här texten säger mkt och stämmer in så bra!!!

Nehep nu ska jag ta försöka sova men inte lättaste när älsklingen jobbar :( men men... NATTI!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin - Photography

Men självklart får du det :)

2011-01-26 @ 09:48:41
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0