Första gången....

Godmorgon, natten har varit sådär Leon fått nåra enstaka utbrött som han brukar på nätterna, jag hoppas att hon på barnhällsovården kommer kunna hjälpa oss för det här tar på oss verkligen.





*fäller en tår* av saknad, första gången Kian vår lilla bebis sovit borta men jag vet han har det bra hos sin gudmor ^^
Och min stora prins sovit där oxå, ikväll ska Leon & Isabelle sova där :)

Få se när älsklingen vaknar så man kan åka o hämta sina prinsar^^
Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda....

VAD SKA NI HITTA PÅ???


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Natten har gått jättebra hade bägge dina prinsar i min säng =))) ses sen hjärtat <3

2011-01-29 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0