Det börjar närma sig....

Dagen började med att jag ringde doktorn till Isabelle för hon gnällt om örat så och självklart hade hon oxå öroninflamation suck suck... så nu har 3 av 4 barn här hemma haft det!

Sen så gick jag och Isabelle runt i stan och kika lite innan vi skulle möta upp älsklingen och gå till Tingsgården för att prata om det sista till den 28 maj då vi ska gifta oss och döpa Kian.
Vi kom fram till att det blir buffe med lite olika plock och två enkla frukt tårtor blir det, enkelt och bra precis som jag vill ha det^^

Jag vill inte ha massa konstigheter eller nå trevånings tårta, det är liksom inte jag! Jag vill att det ska vara enkelt men endå fint liksom^^

Killarnas kläder är klara ska hämta ut skjortorna/slipsen jag beställt till dom så det matschar resten av kläderna:)
Kian då? hmmm undra vad man ska ha på han, han kan ju inte ha dopklänningen hela dagen :P
Isabelle? kommer inte vara svårt hitta klänning till henne om nån månad då allt kommer ut i butiker =)
Älsklingen? hans kläder ska vi köpa nu denna månad^^
Och min klänning köper jag i april så det blir rätt storlek, som sagt vill jag gå ner nåra kilo tills dess =)

Skor till grabbarna?... hmm så svårt måste dom verkligen ha svarta fin skor? som dom bara kommer isf använta bara en gång känns lite tråkigt!!!

Vill tacka våra vänner så hemskt mkt som kommer finnas med denna dag.. Tack till Melika som kommer fixa mitt hår och hennes gubbe som kommer köra oss <3
Och tackar våran privata fotograf och vän Kristin Lundberg och den bästa fotograf som finns, kommer att fota vår bröllop/dop och kommer fixa min make up  <3

Vi är evigt tacksamma att ni ställer upp!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kommer vara en ära att få vara med den dagen hjärtat <3

2011-02-12 @ 17:50:32
Postat av: Meli

Kommer bli bra det där gumman :D

2011-02-12 @ 22:50:16
Postat av: Nadja

Kör detta för magen 2 ggr i veckan: http://sweetladysoul.blogg.se/2011/february/balpass-30-min-2ggr-i-veckan.html#comment



Lår och rumpträning kommer jag att lägga upp i veckan på bloggen så håll utkik! =)

2011-03-09 @ 10:50:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0