Jag vet...

Har varit jätte dålig på att blogga igen men har haft fullt upp med massa annat,,, bröllopet börjar närma sig =)

Har köpt bröllopsklänningen nu men hämtar den försn 3 veckor innan så jag kan prova den så den sitter perfekt, utifall den behövs sy in så slipper jag släpa fram o tebax med den =) och sen så flyttar vi oxå ju och jag vill inte att älsklingen ska se den försn samma dag <3
Underkläderna är köpta också och blommorna beställda börjar gå undan nu =)
Min tärna underbara Camillas klänning är klar oxå <3

Barnen och älsklingen är klara för ett bra tag sen hihi bara jag som va ute i sista minuten typ =)
Ja just fan måste hitta smycken oxå,,, och ringarna är vi inte helt överenns om än haha men som sagt jag ska ha min villja igenom :P
Näää då vi får hitta nåra som båda gillar så klart <3


JA vad jag annars gjort? jooo packat och rensat inför flytten om nåra veckor ska bli så skönt!!!
Satt ifredags och kikade en del på datorn och kom på hur jag vill inreda den nya lägenheten, ska bli så kul och skönt sen allt klart =)


Det som jag tycker är jobbigt det är denna nervösa känslan jag har men det är väl normalt inför ett bröllop, ELLER???


Ja denna helg har varit rätt lugn, eller lugn?njaaa har haft 7 ungar, mina egna 4 och sen vart barnvakt åt Camillas 3 tjejer så det har varit rätt livat men det gick bättre än jag väntat faktiskt hehe =)

Nu ska jag ta mysa med mina små killar här, dom andra två är ute och leker!!!

Ska försöka bli bättre på att blogga oftare =)
Hejs vejs!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Du kommer säkert känna en ännu värre känsla när bröllopet börjar närma sig ännu mera.

Jag var typ ett nervvrak veckorna innan, men det vågade jag inte visa för någon =/ Kände mig hur trög som helst, och tjöt för minsta lilla typ.

Men när dagen väl är där, så har man glömt allt =)



Lycka till på er stora dag! Snart är det dags! Kram

2011-04-14 @ 16:36:18
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0