Vart på stan med mamma idag =)




Mamma köpte den här vinter jackan till Isabelle idag fast i gråsvart, tack mamma för du e så snäll <3
Faktiskt så kunde jag låta bli shoppa förutom 3 bodys till bebis då förstås men annars brukar det bli mkt shoppande hihi =)
Nää men måste ha pengar tills på torsdag då jag ska iväg på ett litet äventyr men kan inte skriva vad för det är en överraskning till älskling som han ska få =P (så avslöjar det senare thihi)

Sen hoppas jag lill skrutt sover bättre inatt än han gjorde förra natten, hoppas på tur tanke på han bara sovit 30min idag under dagen=)

Jo och har varit på utväcklings samtal på Isabelles skola idag och min dotter har nått målen som hon ska och hon e alltid glad och har positiv inställning till allt som rör skolan sa läraren, snacka om att man e stolt som mamma då..min duktiga stora flicka mammas älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0