Nu e jag tillbaka igen =)

Ber så mkt om ursäkt att jag inte har bloggat på ett bra tag men har faktiskt inte haft tid, har vart så mkt med graviditeten, flytt och massa känslor som gjort en orkelös... men ska försöka bli bättre på det här och försöka ta en timme om dagen till att blogga iaf =)

Nu är det inte så långt kvar av graviditeten är i vecka 34 redan =) och det verkar bli vanlig förlossning denna gång som jag önskade, moderkakan har flyttat på sig så skönt att den inte ligger för...

Igår fyllde min underbara och enda dotter 8 år,mammas prinsessa börjar bli riktigt stor nu <3 och igår så bytte vi rum till alla barnen hihi, Isabelle fick Miltons rum, Milton fick Leons rum och Leon fick Isabelles rum det rummet är störst och det behövs när han ska dela rum med Kian sen =) Tog och bakade en äppelkaka igår oxå få se hur den blev,glömde säkert nått man skulle ha i =) sen var det för mkt igår med känslor och allt... men få se hur allt slutar nu då!

Idag är det lördag och få se vad dagen har att erbjuda, ska träffa min underbara vän camilla <3 men få se om man orkar ta med sig alla barnen till jysk o det som va tänkt, hade gärna haft den tiden för mig helt själv men men som vanligt så får jag inte det för gubben ska iväg helt plötsligt, så trött på det att han planerar saker utan att prata med mig men ska jag göra nått måste jag tala om det minnst en vecka innan.

näää nu ska jag ta äta frukost här Kian ropar efter mat i min mage så, få se om det kommer uppdatering senare!!!   Hejs vejs..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0