Underbar dag!

Haft en underbar dag med älsklingen på stan idag, vi va och åt lunch på Ming Palace så sköööönt med egen tid med älskling.
Sen så gick vi runt på stan och kika, köpte en bok där vi ska skriva upp allt som rör sig om det kommande bröllopet och sen har vi vart o tittat på ringar och bestämt vilka det blir. Min vigsel ring är inte billig direkt men fastna för det och den ska jag ha och J han tyckte oxå om den, det blir vitt guld tycker det är finast =)

Jag åkte o hämta pojkarna idag för skulle ändå ha uppföljnings samtal med dagis fröken så.
och älsklingen hade ringt o bokat både kyrka och lokal =) äntligen börjar han ta det på allvar!!!
Så nu blir det att inhandla inbjudningskort o sånt oxå, sen kika efter klänning men det vill jag göra efter bebis kommit =)
Vet ju ungefär hur jag vill att klänningen ska vara så hoppas på hitta en sån =) Enkel o fin klänning,inte för mkt truttelilutt på hehe....

När vi lagt barnen ikväll så ska vi sätta oss och skriva ner vilka vi tänkt bjuda så får se hur många det blir, vill inte ha stort bröllop så men få se hur många vi kommer till :P


Nää nu ska jag ta fixa lite här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0