Torsdag morgon och fotografering på dagis....

Glömde bort att blogga igår, hade verkligen en slappar dag sov bort hela förmiddagn men det behövdes, ladda batterierna igen =) Sen på e.m va jag ju tvungen fixa me lite papper så man får pengar nånstans ifrån.

Nu är det torsdag morgon och jag går in i vecka 39 idag känns bra kan jag lova, alla myter om att kunna sätta igång en förlossning är bara BULL SHIT säger jag bara funkar inte :/ men men han tittar väl ut när han själv vill då inte så mkt jag kan göra fast jag vill ha ut han nu.
Dom stora äter frukost och lillskiten sover fortfarande men det förstår man att han gör efter all nattbråk med han inatt så ska ta passa sova sen vi lämnat grabbarna på dagis =)

Grabbarna ska fotografering idag på dagis, jipiii första dagis kort för Leon, vi skulle igentligen haft 18 månaders läkarbesök och vaccination idag men bokade om den för vill ju inte missa första korten liksom =)

Nej nu blir det ta väcka Leon och älsklingen här....  ha en bra dag allihopa, vad ska ni ta hitta på???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0