TISDAG OCH BLÄÄÄÄ

Har inte haft ork med att blogga, haft sånna sammandragningar  inte sovit på 2 dygn och sen kände jag inga foster rörelser på nästan ett dygn så igår åkte vi in till förlossningen, bebisen levde men låg o sov trött kille hehe, allt va bra förutom mitt blodtryck tok för högt och äggvita i urinen så kanske håller på utveckla havandskapsförgiftnig sa dom så ska till BM på torsdag och då ska dom kolla upp så det inte blivit värre, men det förklarar ju varför jag mår som jag gör ont i huvet och yrsel. Bara 9dar kvar till utsatt datum så får se när lillkillen vill titta ut...
Inatt fick jag sova iaf.

Och Leon sjuk igen,misstänker att han inte kan dricka mjölk för då får han magknip och skriker hela natten precis som ett barn med kolik så sagt det till dagis att dom inte får ge han mer mjölk utan dom får ge han vatten ist. Sen e han så kletig i ögonen så hoppas bara ingen ögoninflamation på gång men men får gå till doktorn om det inte blir bättre. Rensat i Milles gaderob idag oxå,en hel del han vuxit ur så spar det mesta till Leon sen så på sätt är det väl tur det blir en pojk till så har man 3 pojkar irad som kan ärva kläder osv =)

Så mkt just nu känns det som, hur man ska orka och hinna med allt men men man får leka stålkvinna så blir nog allt bra.


Kommentarer
Postat av: Marie

Nu var det ett tag sen du skrev.

Har det kanske kommit en liten bäbis nu?

Lycka till i alla fall!

2010-10-25 @ 21:42:11
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0