shopping

Jag och älsklingen var ut till babyproffsen och jysk idag,, vart spjälskydd, snuttefilt, nappar, dr brown flaska till bebis så nu kan han gott ta komma tycker jag =) sen så fick Leon en ratt till sin vagn =)
sen från jysk så vart det nya täcken till Isabelle och Milton, även lakan till Milton och lakan till mig och älsklingen, så idag har man gjort av med pengar.

har sån jävla huvudvärk och är irriterad på allt just nu, önskar jag fick lite egen tid känner att jag orkar snart inte så mkt mer, smärtan man har hela tiden gör att min stupin pallar inte, blir arg för minsta lilla så FÖRLÅT mina barn att mamma är som hon är just  nu mår så dåligt av det. Mamma älskar er över allt annat ändå <3<3<3

Ska ta koka en kopp te nu och vänta hem älskling för sen kryper jag ner i badet en stund för att slappna av,,,

Ha en underbar lördag kvall allihopa!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så mycket för din kommentar!

Härligt att det är fler som känner att barn är självklara. Har en vän som inte bjöd in några barn, fast då råkade jag "hota" med att jag inte kommer om inte mitt barn (var gravid med andra) inte fick komma. Så min dotter var det enda barnet där.

Lite tråkigt faktiskt.

Sitter som sagt och pysslar i ordning ett litet festhäfte till barnen nu.. Barnen räknas upp till 15 år hos oss iaf =)

Grattis! När ska ni gifta er?

2010-10-11 @ 16:06:37
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Marie

Härligt med sommarbröllop =) Tusen grattis.

Själv har jag bara 68 dagar kvar tills jag står där. Börjar bli väldigt nervös.

Jag räknar ju barnen från 0-15 år och då hamnar vi på ett gäng på 19 personer. Tror att det är 7 personer över 10 år och resten är under 10 år, minsta gästen blir då 6 månader =)



Grattis till den kommande bäbisen också! Måste ju följa din blogg nu. Älskar ju barn =) Och så kanske man får läsa om eran bröllopsplanering sen också!

2010-10-11 @ 19:24:15
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0