Måndag kväll...

Alla 3 mammas älsklingar sover nu och den stora älsklingen är på jobebt så blir ensamt inatt, men som sagt kan ändå inte sova vaknar minnst en gång i timmen får gå upp o kissa och sen smärtan man har men snart över hoppas jag 17 dagar kvar till utsatt datum men hoppas att denna bebis vill komma innan som dom andra gjorde =)

Köpte Hallonbladste härom dagen, hörde att den kan sätta igång det hela men det enda som hänt hittills är molande värk bara men sen inge mer :/ men med min tur så får jag väl vänta nåra dagar till innan den vill titta ut.

Sen är det mkt planer inför vårt kommande bröllop som kommer ske i sommar, ringarna e valda, kyrkan och lokal bokad, vet ju ungefär hur jag vill klänningen ska se ut så det blir och sticka iväg o leta efter en men det får bli när bebis är ute =) vi har börjat skriva ner vilka vi ska bjuda osv... 
vill inte alls ha så stort bröllop så vi får se hur många det blir till slut =)

nääähe om man skulle ta sin kopp te o kika lite tv då sen ta försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0