Lördag!

Igår så fick Leon va hemma från dagis, bara Mille va på dagis,  så leon fick följa med mamma & pappa till stan, vart lite shopping där.
Ramar till gravidfotorna som Kristin tagit på mig så nu blir det sätta upp dom på väggen =) sen vart det kallinga till Mille (vet inte vart hans tar vägen,antagligen blir dom kvar hos pappa sin) trosor till Bella, går alltid åt =) Sen så vart det vinter kängor till Leon oxå, börjar bli så kallt. Måste köpa det till Bella & Mille oxå men dom måste vara med så det blir rätt storlek.
Vid 3 som vanligt så cyckla älsklingen iväg och hämta Mille från dagis sen drog han iväg och skulle övningköra. Strax efter Mille kom hem så kom pappa Christian och hämta Bella & Mille ganska tidigt brukar han inte göra, pappa helg för dom =)
Älsklingen övningkörde till Biltema igår, och han hade med sig lite grejer därifrån oxå, ny cyckel hjälm till Mille (det behövdes,hans e för liten), barnsits till cyckel, nya klädsel till bilen (skit snygga) en stor hink med leksaks djur till Leon,han älskar tydligen leka med sånt för han blev överlycklig när pappa kom hem med sånna, han leker tydligen med sånt på dagis =)

Såg två dräkter på lindex som jag MÅSTE köpa till bebis,blir nog på tisdag då jag får pengar av mamma, om jag nu ine ligger o föder då hihi men det tror jag inte.
Hade en äcklig dröm inatt, drömde att förlossningen satte igång när jag gick på toa så börja jag blöda och så kom det en slemmig klump o det va en bebis, sån där klump man får när man får missfall men det visade sig då att jag hade tydligen väntat tvillingar men den ena hade dött i magen o det va den som kom ut. Äcklig dröm så tur det bara va en dröm men kändes så verklig...

Pappa Jocke jobbar extra idag så får se när han kommer hem då, gudmor Camilla skulle komma över idag så får se om hon dyker upp, ligger väl bakis hehe. Så undra vad mamma & leon hittar på så länge...  VAD SKA ALLA HITTA PÅ IDAG DÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0