Lördag morgon....

Morgon pigga barn har man kan man lugnt säga, mina små älsklingar <3
Så bara kliva upp o se glad ut fast man inte själv sovit så mkt men men min tid komemr väl...
Passar på tvätta nu på morgonen när man ändå måste upp.

Blir inge IKEA idag *snyfft* men svärmor är sjuk så det får bli en annan gång, få se om bebis kommit innan =)
Mamma kommer och tittar till barnen idag en stund så jag och älsklingen ska iväg till jysk och babyproffsen, lättare utan alla barn =)

Vill dom ska komma o tapetsera nån gång, jäkla väntande på det hade ju velat ha iordning innan bebis kommer men det får man väl drömma om *suck* Jo vi komemr få större kyl och frys jätte skönt tanke på hur många vi är, våran frys e så liten så man får inte in så mkt och handla hela tiden funkar inte. Så får hoppas som dom sa att har vi "otur" så kan dom råka riva väggen så dom får bygga upp det igen och då blir det omtapetsering i köket oxå så HOPPAS HOPPAS dom gör det hehehe så slipper jag fixa det själv... LITE EGO hahaha

19 dagar kvar nu tills bebis ska komma, va och köpte Hallonbladte igår och tog en koppa igår kväll till IDOL, trodde det skulle vara skit äckligt men nejdå det va rätt gott, blir och dricka nåra koppas idag =) få se när bebis kommer, hört att tet kan sätta igång, så hoppas kan man juh tänker inte gå över tiden iaf har ju så ont redan...

nä nu ska jag ta fixa lite här hemma, skriver senare vad man shoppat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0