Jag vet!!!!

Hallå, vet att jag inte skrivit på ett tag men varit så mkt nu inte mått bra alls, högt blodtryck och äggvita i urinet misstänkte havandeskapsförgiftning men dom proverna visar inget som tur är. Kanske blodtrycket är högt pga sömnbrist, är iaf helt slut.

Sprungit var och varannan dag på förlossningen känns det som, men blir ingen igångsättning för min del pga jag snittades sist och det finns risk att dom spränger livmodern och det kanske inte är så himla bra, i fredags gick slemmproppen och igår va jag öppen 2 cm sa doktorn men verkar inte hända så mkt men är pga jag inte har så kraftiga sammandragningar så det lär väl ta tid det här men har tid till förlossningen på torsdag och har inte hinnan spruckit innan dess så tar dom hål och då förhoppningsvis sätter igång det hela.
Så på torsdag kanske man får sin lilla bebis :)

nää nu ska jag ta äta frukost här, få se vad som händer sen, lär inte skriva nå mer försn den lilla kommit så får se när jag skriver igen!  HEJS VEJS PÅ ER SÅ LÄNGE!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska hålla mina tummar för dig imorn =)

Lycka till!

2010-10-27 @ 20:52:02
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0