Gravid fortfarande!!! suck suck suck.....

Beräknat förlossningsdatum: 2010-10-28

Barnet blev till omkring: 2010-02-04

Du är i vecka: 41

Du är i månad: 10

Antal graviditetsveckor och dagar: 40 veckor 5 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: -5   


Har gått 5 dagar över tiden idag, första gången jag går över. Dom försökte med igångsättning samma dag jag var beräknad men livmodertappen va bakåt så dom lyckades inte, jag lovar jag bröt ihop dagen efter för jag hae ju små värkar men inget hände.
Har sammandragningar till o från och nu har magen sjunkit lite oxå oxh sen har jag fått massa flytningar så borde vara ett gott tecken, men vi ska till förlossningen på torsdag då ska dom kolla hur stort barnet blivit, är så rädd att den blivit stor så jag e rädd för att föda då pga jag snittades förra året med Leon så e jag rädd att ta i när man ska krysta så att snittet spricker, men men det visar sig vad som händer på torsdag för är tveksam att den kommer innan...
Dagarna känns som år......


Kommentarer
Postat av: Kristin - mouzieephoto

Kul att höra :) Vi sitter precis just nu och finslipar vår prislista, den skall vara klar tills imorgon så håll ut lite till och ha koll på bloggen så lär du se den sen :) Hoppas allt går bra för er nu!!!

2010-11-02 @ 21:03:46
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Postat av: Marie

Tänker på dig!

Hoppas att det blivit någon bäbis ännu!

2010-11-05 @ 19:02:56
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!



Åh, massa grattis till er! Hoppas lillen och ni mår bra. Du får gärna slänga in en bild på prinsen (jag som bara har prinsessor är ju så prins-galen)



Jodå. Nu är det bara 30 dagar kvar. Stressen kryper sakta inpå, men jag försöker att undvika den =)



Sköt om er så himla mycket nu!

Massa lyckliga kramar!

2010-11-18 @ 19:40:27
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0