Morn morn....

Leon vaknade 6.15 idag inge skoj ville helst sova till 8 iaf,men men vad ska man göra när han inte ville sova längre:/ Vi ska upp till barnmottagningen på åter besök idag,hoppas man får svar på dom andra proverna. Antagligen är det inget för isf hade dom väl ringt hoppas man.

Fan när jag logga in på FB så såg jag att en person hade skrivit till en min vän en grej som är bara så jävla falskt att inte sant. Tänker inte gå in på vad det handlar om men så dåligt bara,när personen själv vet att det inte är så. Usch för falska personer!!!

Sen kvart 14.45 ska vi till bvc med Mille på 5 års kontroll och spruta, mkt idag såman kommer nog vara helt slut när dagen är slut hehe...
Nu ska jag ta fixa lite frukost till mig och lille mannen,sen väcka dom andra barnen oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0