morn morn....

Nu på morgonen ska jag ta tvätta lite här hemma, sen funderar jag eller måste nog ner på stan idag och köpa lite saker.
På eftermiddag/kväll åker dom stora till sin pappa så vi blir barnlediga eller nästan iaf, få se om lill skiten ska vara hos gudmor så länge vi ska gå ut o käka funderade vi på =)

Kan inte tänka mig att tiden går så fort att jag redan är i 5e månaden,shit altså gått halva tiden men syns knappt, är inte lika stor som jag med pojkarna, så får se om det tsämmer som bm sa att det blir=)

Beräknat förlossningsdatum: 2010-10-28. Barnet blev till omkring: 2010-02-04Du är i vecka: 20. Du är i månad: 5 Antal graviditetsveckor och dagar: 19 veckor 1 dagar, Antal dagar kvar till förlossningen: 146 ♥♥♥ ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0