Helgen!!!

Fredag: Så åkte mina stora barn till sin pappa och Leon han fick sova hos sin gudmor så jag och älskling va ut och åt på kina, mums så gott =) Sen hade vi en mys/film kväll hemma.

Lördag: Sov till halv 9 sen kunde jag inte sova längre,saknade min lilla skrutt men vi åkte till Camilla runt halv tolv. Sen så vid ett taget drog vi till parken zoo, Leon tyckte det va jätte skoj se djuren, titta, titta där sa han hela tiden :) men vart inte så trevligt som jag trodde för jag och älsklingen blev osams. Vart jätte arg på han,men mest kände jag mig sårad! Men på kvällen fick jag ensam tid med Leon, älsklingen drog iväg och tog nåra öl med Danne :) menmin sallad som jag ville ha fick jag inte för jag ville inte äta så sent på natten. Va inte så glad när han kom hem för tyckte han kunde sagt att han skulle komma hem senare än han sa och inte lova att jag skulle få salladen den o den tiden som han sa, då hade jag kunnat gått handla den själv innan så men men...


Söndag :  Beräknat förlossningsdatum: 2010-10-28,Barnet blev till omkring: 2010-02-04,Du är i vecka: 20,Du är i månad: 5,Antal graviditetsveckor och dagar: 19 veckor 3 dagar,Antal dagar kvar till förlossningen: 144 ♥ Så har mkt sparkar har jag inte känt som idag, en vild bebis =) Har kännt bebisen hela dagen idag, full rulle i magen med andra ord altså. Idag så har man både tvättat och städat,behövdes verkligen uppe hos barnen kan jag lova. Shit va man får städa när man har barn altså. Nu ska jag och mina två älsklingar ta en promenad i fina kvälls solen och sen kommer mina två andra älsklingar hem från sin pappa, saknat dom jätte mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0