Helgen!!!

Fredag: Så börja med att jag o killarna åkte till willys o handla lite,sen så köpte vi med mat från MC. På kvällen sen så hade vi tacokväll hos Camilla,alltid trevligt umgås med gumman. Vi va hemma rätt sent halv 11 så barnen isäng så fort vi kom hem hihi ochsen kolla jag o älsklingen film=)

Lördag: Jobbig dag,Mille har sån trots nu så det knäcker mig helt... men jag åkte ner på stan med barnen när Jocke skulle till sin gamla längenhet o fixa det sista. Köpte två bodys till bebisen :) Sen så fixade jag ordning kasslergräteng oxå,mums =)




Idag söndag : Mille fick åka hem till mummu idag,tack mamma för du ställer upp så jag får andas ut o samla nya krafter. Så tacksam att hon finns för mig o barnen. När Mille hade åkt så knalla jag med Leon & Bella upp till centrum till apoteket och sen handla vi på Ica. När vi kom hem så fick Leon sin välling och han somna på en gång och sov i 3 timmar, jag slumra till på soffan o sov två timmar jag med =) Tur Bella e så stor så hon klarar sig så bra så man får vila. Hon hade gått ut till en kompis o lekt medans jag sov. Snart kommer älsklingen hem så ska vi ta äta lite o sen kanske glo på film =)
Imorn ska jag till stan o shoppa med gumman (UTAN BARN) så man har nå snyggt o ta på sig på kryssningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0