hahahaha

Dagen börja med att jag och grabbarna åkte till Wilys o handla lite grejer,sen så köpte vi med mat från MC för hade lovat barnen det plus att vi jag ville ha dom rosa glasen =)
Hoppas denna skit väder slutar snart...  Ikväll så ska vi hem till Camilla o tjejrna på tacokväll,niiiiiice!!

Blir fan trött på en viss person,du klagar på allt och om mig att jag läser din blogg osv,ta fan reda på fakta innan du öppnar käften flicka lilla.
Du ska fan vara glad att jag gav dig en chans efter det du gjorde,men tänker inte ge dig nå fler chanser.
Och att jag skulle bry mig om ditt liv hahahaha inte ett dugg intresserad eller avundsjuk på ditt dåliga liv. Och undra vem som bryr sig om vems liv igentligen???hahaha det va ju fan du som direkt ringde till en person och va tvungen o veta vad för kön våran blivande bebis har osv! Jag fick veta ditt barns kön för att du själv ringde till en person och hon sa det till mig men bryr mig inte, glad för din skull om det nu är så att det är det könet som dom hade sagt.
Så klaga mindre jag bryr mig inte hur du tar hand om dina barn osv,inte lagt mig i det. Det som stör mig att du säger att jag skulle bry mig om ditt liv,det är ju förfan du som ska veta allt om mig hela tiden hahaha DEN SUGER jämfört med mitt liv så. Ta börja tänk på hur du behandlar folk och hur du är mot som och STÅ för vad du säger o gör istället, bara du som förlorar på allt och för mer o mer fiender om man säger så!!! LEV DITT LIV OCH SLUTA KLAGA PÅ ANDRA NÄR DU SJÄLV INTE ÄR NÅ BÄTTRE!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0