Fullt upp!!!!

Har haft fullt upp idag kan man säga, först med Leon på Barnmottagningen på åter besök sen han låg inne alla prover visade bra så skööönt. Sen var det bvc med Mille idag 5,5 års kontrollen + sprutan, så passade på fråga om hon kunde ge 1 års sprutan till Leon för han inte fick den då på 1 års kontrollen för han va dålig. Så det va inga problem sa hon så han fick sina två sprutor han oxå och dom va så duktiga mina små grabbar =) Bella va hos Camilla så länge, tack gumman för hon fick vara hos dig <3 Sen efter allt så knallade jag o grabbarna hem till Camilla, barnen åt lite korv med bröd och sen fikade vi. Klockan den bara ticka iväg så plötsligt va klockan halv 7 så det va bara ta åka hem med barnen. Nu ska jag få dom isäng så jag oxå kan gå sova,helt slut e man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0