Flytt snart!!!

Har varit jätte dålig på att skriva blogg men har inte mått så bra, det går upp o ner just nu. Det är som en plåga att vara gravid förstår inte varför man borde ju vara glad,men hoppas det går över sen bebisen e här.
Känner jätte mkt sparkar och ofta så det är rätt kul.
Har inte hänt så mkt speciellt på sista tiden förutom att vi fått tag på en lägenhet till slut,imorn ska jag gå skriva kontrakt. Kommer få nycklarna den 1/8 så det blir flytt snart.... jippiiiiii ska bli så skönt slippa kackaerlackorna =)
Så det enda man gör just nu är och packa o packa hehe....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja snart flytt hjärtat mitt kommer bli såå bra så =)

2010-07-10 @ 09:39:54
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-10 @ 10:43:04
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0