Lite om mig...








Namn:
Pia Eriksson
Smeknamn: gumman,hjärtat =)
Ålder: 28
Född: 821005
Bor: Eskilstuna
Ögonfärg: Blå-gröna
Hårfärg: ljusbrunt
Längd: 1,63
Vikt: Alldeles för mkt, måste gå ner!
Familj: Min sambo Joakim,Min dotter Isabelle, min son Milton, vår son Leon & vår son Kian <3
Bästa vänner: Camilla J <3 
Bästa egenskper: Trevlig, snäll, omtänksam... 
Sämsta egenskaper: blir lätt irriterad, svartsjuk

Favorit färg: VIT, lila & svart
Favorit tv program: ensam mamma söker, våra bästa år, familjen annorlunda =)
Favorit musik: olika
Favorit årstid: sommar


Gillar: Kärlek, ärlighet <3
Ogillar:  skitsnack, skryt, falskhet, oärlighet

Intressen: Umgås med familj & vänner, inredning, shoppa, träna, festa( som händer sällan) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0