Julen!!!

Helgen har varit super... Vi firade lite jul i torsdag så barnen fick öppna sina julklappar då för dom åkte till sin pappa och va där under hela julen.

Bella fick sin efterlängtade Ds nintendo lite med petshop spel, smink, hanna montana smycken .m.m <3
Mille fick Toystory gubben, tyostory lek o lär laptop, lego <3
Leon han fick Toystory gåbil, dupplon <3
Kian han fick kläder <3

Sen på självaste julafton va vi hos svärmor/farmor och fira...
Av farmor fick Leon en bok med massa fordon och en leksaks mobil och Kian fick boken mina första år och haklappar =)

Var tänkt att jag och älsklingen skulle gå ut för första gången och att Joar och Linda skulle sitta barnvakt åt lill killarna men jag kände mig så hängig igår att jag inte orka gå ut, det blir fler tillfällen så inte hela världen precis...


Nu har mina älskade barn kommit hem från sin pappa och dom verkar ha haft en bra jul <3

Imorgon börjar mitt nya liv så önska mig lycka till nu!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0