Helgen.......

Helgen har varit rätt lugn...´

Fredags: Så var vi och fotografera vår son Kian hos Kristin, hon är så himla duktig tycker jag, på tisdag skulle hon komma hem till oss för hon inte fick dom foton som hon ville ha på skrutten, han ville liksom inte riktigt hehe... ska nog anlita henne för foto ang vår bröllop sen oxå för hon är verkligen duktig =)

Lördag: En lugn hemma dag med andra ord kan man säga!

Söndag: Kidsen vakna tidigt som vanligt förutom Leon som sover längre=) få se vad denna dag har att erbjuda då, förhoppningsvis så sticka iväg till babyproffsen och köpa en NY VAGN, vill ju ha en enkel vagn så jag slipper gå runt med syskonvagnen när jag bara har Kian och dom andra e på dagis tex....
Näe nu ska jag ta väcka gubben här hemma så får vi se vad denna dag har att erbjuda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0