Funderingar...

Idag så va Kristin över och fota vår lilla skrutt så nu hoppas vi hon får till dom bilder hon vill =) Sen så har jag vart iväg och köpt ny flaska till vår lilla matvrak och köpte även nya taklampor till hallen...

Tog och skickade iväg ett mail till min kirurg så hoppas på få svar av han imorn om mina funderingar!

Tänkte ta en tripp ner på stan imorn om man har orken,måste hitta julklapp till min underbara älskade sambo, barnens julklappar e klara... i år får dom det dom önskat sig så hoppas på nöjda o glada barn när tomten tittat in =)

Nu blir det natta lite barn här och sen så ska jag läsa vidare på nätet om det jag undrar över!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin Lundberg - Photography

Jodå jag har ju 3 på blggen som är lovely :)

2010-12-08 @ 10:52:35
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Postat av: Kristin Lundberg - Photography

En till... ja klart vi skall göra det ska vi ta det när jag kommer över med bilderna?

2010-12-08 @ 21:44:17
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0