Fredag och.......

Igår så hade jag bvc med lillen 1 månads koll o han väger nu 5420gram och är 55cm lång, stora killen med andra ord <3

Inatt var ett helvete,fattar inte varför Leon håller på och bråkar med mig på nätterna,han e snart 2 år så då borde man väl sova hela nätterna eller???




Idag så var vi och skrev faderskaps papperna så nu är älskling pappa på papper oxå och inte bara i verkligehten =)
sen så hade jag bokat tid hos frissan kl 12 för klippning och färgning, fick det ganska ljust fast jag hade svart innan, är nöjd som fan men nästa gång ska vi köra lite ljusare så blir det perfekt =)klippte bara topparna för jag vill spara ut håret nu när vi ska gifta oss i sommar =)

Dom stora har åkt till sin pappa det är pappa helg nu,,, så har bara små prinsarna hemma <3
Ikväll blir det mys med familjen och idol, måste ju heja på JAY, HAN HAR VARIT MIN FAVORIT ÄNDA SEN BÖRJAN OCH JAG HOPPAS HAN VINNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0