Ensam dag!

Älsklingen jobbar 13-23 idag så ensam dag med alla 4 barn, förmiddagen kändes som värsta kaoset här hemma tänkte altså hur i HELVETE jag skulle hinna med allt men det ordnade sig... Min underbara dotter fick minstingen att sova i vagnen utan UTEKLÄDER som man annars måste ta på han för att få han att sova i vagnen utan att gå ut hehe min dotter hon är  BÄST mammas prinsessa <3

Nu är Bella och Mille ute o leker så ganska lugnt här hemma med dom små grabbarna bara, fast idag har dom varit rätt så lugna inte mkt tjafs mellan dom som det annars brukar vara hehe.

Passade på beställa lite kläder till Mille och Kian idag, dom andra har så behöver inte fylla på än =)
Här kommer nåra bilder på vad jag beställde....




Detta är nåra av det jag beställde till Mille!




Detta är nåra av det jag beställde till Kian!


Vad har ni hittat på idag då???

Kommentarer
Postat av: Tessa!

Vårens läckraste killar ;)

2010-12-29 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0